söndag 26 oktober 2008

Meryl <3

Jag har fått i mig en idé, som jag alltid inte ska skjuta åt sidan utan ta slag i saken i eller hur man nu ska utrycka sig i det hela.
Jag ska skicka ett litet litet brev med stora ord till Meryl Streep Gummer, ja ni läste rätt, jag vill ha hennes autograf, inse hur mycket jag kommer värdesätta den om det nu blir att jag får ett svar.
Hon är sannerligen en kvinna att se upp till, det kan jag intyga att jag gör med hela mitt hjärta. Jag kan helt enkelt hålla med i Kurt Russels ord rakt riktade till just våran Meryl, alla blir kära i henne och om man inte blir det är det något som är fel, och jag kan intyga och likaväl han att det inte är något större fel på oss. Jag älskar Meryl Streep Gummer, kan bara säga sanningen att hennes familj kan vara lyckliga som har henne vid sin sida var dag.
Man kan bara beundra Meryl för att hon är en dotter, fru, mamma och skådespelerska och nu även en sångerska som fick dras med av i Mamma Mia.
Dotter är hon alltid även om hennes föräldrar dog 2001 och 2004, dem föräldrar har uppfostrat en helt unik kvinna!
//Maria <3

Inga kommentarer: