torsdag 19 februari 2009

Beroende! <3

Ja, jag har inte undgått Fox Mulder. Vem kan slita blicken från David Duchovny igentligen, inte jag. Har inte kunnat göra det, hade han bara varit i min ålder hade jag ju velat ha han här och nu, men herregud han är 47 år, lite för gammal för mig. Men så underbar. Ja, kan man säga ngt mer, hade gärna spelat Dana Scully, bara för att testa, vem hade inte det? Ja man har helt enkelt även blivit beroende av Arkiv x, så enkelt att se & så svårt att låta bli. Ja, mer tittande blir det när man sitter hemma med ännu en förkylning, har haft två förkylningar i januari, blir ganska less på det. Snart har man sett alla säsonger med arkiv x, kanske ska man ta sig an serien Californication, med just det ... David Duchovny, alla dagar utom söndagarna, då man ger sig an Bones som vanligt. Vem vill inte vara Dr.Brennan för den dag, och bara slänga sig över Booth? Tycker sannerligen dem ska ta sig an varandra, och verkligen göra ngt med vibbarna vi kan se <3



//Maria <3


Inga kommentarer: