söndag 25 oktober 2009

Wow, this women <3

Wow, jag skriver visserligen inte så ofta som man hoppas på i denna blogg. Men, tiden rinner bara ur nävarna på mig, det finns inte tid, försöker och försöker. Men tycker om att ha en sida där man ibland bara kan skriva av sig. Man kan inte samla på sig av alla tankar i sitt sinne, det blir bara påfrestande i längden. Ja, om någon nämner något om Lena Endre så är jag fast, finns det någon bättre svensk skådespelerska. Inom dem amerikanska eliten finns det många men två har jag fastnat för, allas våra Meryl Streep Gummer och även Felicity Huffman allas våra älskade desperata hemmafru Lynette Scavo i Desperate Housewives, en serie som konstigt nog är sjukt bra. Och jag tog många säsonger på mig att inse det, för många. Så fixade med att boka en egen julklapp, alla säsonger av Desperate Housewives i en box, men finns saker kvar att önska sig tro mig. Men dem är inte många, eftersom min tv har gått sönder, precis under premiäravsnittet av Desperate Housewives, kan rakt ut säga att tv verkligen tajmade det. Men inte var det en glad tajming, önskar mig även en dvd-spelare, för det sista jag vill ha är en tv med inbyggd dvdspelare i. För när väl tv är sönder är dvd spelare det med. Men även önskar man sig semesterpengar, eftersom det är planerat att jag ska till egypten i februari, men har en känsla att det blir lite senare att inte ens blir av. Varför vill den känslan inte försvinna från min näthinna. Vill verkligen bort i ifrån sverige jag sett nog av just nu känns det som.

//Maria <3

1 kommentar:

kusinsyster sa...

skriiiiiiiiiiiiiiiiiv