fredag 15 januari 2010

Dance ^^

Idag har det varit en lugn dag men kvällen blev lång, då den spenderades på fritidsgården för att träffa Claudia, min kontaktperson, har haft en en längre tid, kan nu vara sen sjuan, om jag inte misstar mig. Någon jag kan prata med allt om, och som har funnits där för mig när livet varit vänt mot mig, men nu kan det bara bli bättre. Men för Vickan i Let´s dance hade det kunnat vara bättre, hon fick vara med en vecka, och idag tog resan slut, då dansen äntligen väl satt, men det räckte inte hela vägen. Men tack för allt du gav, jag vet att du kämpade tappert. Och det räckte det med, fick ju njuta av lite dans iallfall. Inte bara fotbollsskorna du kan hantera, utan dansskorna med, enligt min synpunkt. Men fanns ju dem som tyckte olika, och resan tog slut.

//Maria <3

Inga kommentarer: