tisdag 14 juli 2009

Happy & Sad :O

Ja, en händelserik har man haft och ska följas av ännu en. Ja, förra helgen blev till en fest i Borås då man dansade ut halva lördags natten, sen "sov" vi hos kusin sak bästa kompis. Ja, fyra timmar är inte mkt sömn, det var allt för lite sömn. Och söndags följdes av Liseberg, då man testade saker man förr inte hade mod till att testa, men jag har allt missat ngt under alla dessa år. Kom igen, vill ta mig an Balder igen, vill bli blöt i Flum Ride igen! Men i höst blir det en helg upp till Uppsala och vännen Jonas, och en tur till Grönan :) det är allt värt att resa dit, när man inte har träffats på dessa två år som vi har känt varandra. Sen blir det att jobba i höst med, ja på en förskola ut i alla väder, ja är det ur & Skur, men som sagt jag längtar redan! Att jobba med barn är något av det bästa i livet. Sen blir det en underbar helg som kommer härnäst, Ingela kommer hit från Halmstad, åh, vi ska se Harry Potter filmen först på fredag, men vill ju inte se den ensam på premiären, då får jag se den någon dag senare, men det är det allt värt. Sen på lördag blir det Thai mat :) Men just nu sitter man mest inne, hade varit skönt med en promenad, men regnet öser ned som sagt som spön i backen, så det blev att städa i hemmet istället, det behövs och sen är jag ju ganska pedantisk när det gäller städning. Kanske inte det nyttigaste man kan vara. Saknar Göteborg! Saknar att få vara smalare! Saknar verkligen det!

// Maria <3

1 kommentar:

kusinsyster sa...

det var en bra helg :)