måndag 27 juli 2009

Thriller & And Tears <3

Ja, nu har dem dröjt lite med ett inlägg. Men det har skett en hel del, runt omkring en. Jag vad ska man göra med alla beundrare som följer en hack i häl? Dem som tycker man attraherar dem, finns dem som attraherar mig. Vissa mer än andra, just nu är det en jag vill hålla om med ett extra ömt famntag. Ja, mer kan jag ej säga riktigt.. Men han finns där ute. Har även bokat ännu mer tågbiljtter, har totalt sex, till två resmål, två helt olika datum. Har även inhandlat mig en reseladdare och ett par nya hörlurar till min ipod. Ja, kan inte heller slita mig från Carolines Grahams välskrivna böcker om Tom Barnaby, ja Morden i Midsomer är något extra. Ja, helt klart något alldeles extra. Jag vill ju att det ska bli oktober snart, då nästa bok släpps, för snart har jag läst ut alla svenska. Har bara några sidor kvar i den sista, helt otroligt. Om ni gillar deckare, eller över huvudtaget gillar serien ska ni läsa böckerna. Fick även hem boken Damelvan, gillar man damfotboll, är det den bästa boken, helt klart! Men finns så mycket bra där ute, synd att vi inte hinner ta del av allt, av många olika orsaker.. att livet fylls av drömmer som ej kan uppfyllas, men som får oss att leva med ett hopp, och strävan. För alla söker vi något eller önskar oss något. Men även finns det saker vi saknar, Morfar, Micheal Jackson, Natasha Richardson.

//Maria <3


Inga kommentarer: