måndag 3 augusti 2009

Soccer, and good times ;)

Damlandslaget fixar nog guldet, det hoppet har jag inom mig just nu. Men lär inte få se många matcher av EM-resan. Jag ska ju då vara i Stockholm, men koll kan man ändå ha. Men det där med att se matcherna, taktikten och hur tjejerna väl spelar tillsammans som ett lag. Ja, det är våra bästaste tjejer i våran damallsvenska, dock är det många duktiga som inte fick en plats. Jag lider en aning med Johanna Almgren, men hennes chans kommer igen, hon får priotera annat, och komma tillbaka sen på en fast bana. Det finns en plats i framtidens landslag till henne tror jag allt. För tyvärr är dem gamla veteranerna inte alltid kvar, deras tid har varit och är snart förbi. Visst är Vickan en förebild för mig, men hennes tid i damlandslaget har varit, kanske är en stabil spelare på plan, för våra nya spelare. Ja, hon är den som vet mest, men ändå inte snabbast, vi har ju Lotta Schelin. Men även ett framtidshopp i Kosovare Asllani. Vill bara säga att jag även hade två mysiga dagar i veckan, Jonathan, en utmärkt kock och mycket mer! <3

//Maria <3


Inga kommentarer: