onsdag 5 augusti 2009

Journey <3

Ja, nu beger man sig snart ut på en resa utav två som sker i augusti månad. Nu på Torsdag beger man sig iväg mot Kungsbacka för att tillbringa tiden med en vännina ända fram tills söndag. Vilket ska bli underbart, har bara pratat med henne via mobilen/hemtelefonen, eller msn. Det var ett tag sen vi var studiekamrater, nu är vi ju föredetta studiekamrater, men även vänner för livet. Sitter just nu med tröttheten framför näthinnan, kanske man har en massa bokstäver i pannan när man vaknar imorgon. Ja, vad har hänt idag? Man har hämtat ut biljetterna till Alexander Rybak konserten man ska se i Jönköping den 21:a Oktober. Så Bea din present e hemma och väntar bara att få utnyttjas. Snart börjar man även jobba, känns en aningen spänt, men ska nog allt lösa sig i slutändan. Men man är nog alltid lite spänd när den första dagen närmar sig, vilket intryck får dem av mig, gör jag mitt bästa. Ja, det gäller nog bara att göra sitt bästa av allt. Har ju ett jobb eller vad man ska se det som, en sysselsättning, ett jobb jag vill skaffa mig utbildningen till. Men det hör framtiden till. Och den kommer allt närmare, än vad man vid första anblicken kan ana. Sen skedde det en lite annorlunda händelse, när ett fotbollslag uppe i falun skulle lägga en frispark kommer en kille från läktaren utrusandes på plan och tar bollen, och rusar till en väntande hyrbil och sticker. Ja, kanske klippet kommer på youtube? Ja vem vet, men nu kommer ju inte skriva i bloggen förrän jag kommer hem på söndag då, så jag vill önska er en bra och en god helg!

//Maria <3

2 kommentarer:

kusinsyster sa...

mahahaha, vi ska se alexander rybak :D:D:D

kusinsyster igen sa...

skriv om dagis :D