tisdag 1 september 2009

Emotions <3

Känslor, kan verkligen sätta tankarna i rundgång, inte sant? Just nu vet jag varken ut eller in. Mina är som i en virvlande orkan, som carola sjunger. Men nu är hon inte det minsta inkluderad. Utan jag vill se ett steg framåt, vilket jag inte gör. Det där med att vara intresserad av en, och kanske inte få samma bild tillbaka. Ja, många vet nog allt vad jag pratar om. Även ana känslan, att det kanske inte finns någon alls där ute, förutom den känslan jag har nu. Att det är en som får mina känslor att svalla över en aning, att bli helt diffusa och oförstående även för mig och min omgivning. Nu ska man istället kom fram till en överaskning, men vet ej ännu vad det ovanstående ska få bli, utan det får tiden utge åt mig. Även fick man reda på idag att lönen man ska ha kommer senare, eftersom det har krånglat, så det blir dubbelt upp. Alltid kul och bra för en själv att problemen som har hopat sig framför en, och tynger ned en fixas. Så det blir lättare på något vis, nu ska man fira mamma, som idag blir 49 år. Tycker dock nästa firande blir mer att fira, jämna tal är det viktigaste.

//Maria <3

Inga kommentarer: