onsdag 23 september 2009

Games and Relax ^^

Ja, idag drog VM-kvalet igång. Konstigt att det nu var utan Vickan, men det gick vägen för damlandslaget utan henne på planen. Fast dock hade tjejerna lite dåligt passningspel. Alltså för mycket snack och lite hockey. Men nu drar hockeyn igång, jag kan säga att jag ej är laddad alls! Är mest inne på sporten eller något liknande man själv försöker utöva. Har nu börjat med att springa, det går väl an. Men när man väl kommit igång med det hela, så får man en dunderförkylning, med rinnande näsa, och torra läppar, enveten hosta, och en ännu mer jobbig heshet. :/ Nej, nu får det vara nog, nu vill jag att det ska bort från mig, viruset är jag sannerligen inte vän med och lär aldrig bli det heller. Snart kan jag köpa mig ett gymkort, och sen när löpningen är igång igen, har jag ganska många böcker att koppla av med. Har nu Micheal Nyqvists bok, en av alla böcker som ska läsas som inom den närmsta tiden. Tur att det inte är låneböcker annars hade man aldrig hunnit.

//Maria <3



Inga kommentarer: