torsdag 3 september 2009

Titanic and so much more <3

Snart blir det gymkort för min del, hoppas en hel del saker då blir till det positiva. Men fanken, knäet krånglar igen. Och varför kan folk inte förstå att springa i skogen eller dylikt, inte är något för mig. Jag vill inte känna smärtan det ger mig, på gymmet har jag allt nära mig och har inte långt hem, och jag kan sluta och bara duscha när det gör för ont helt enkelt, svårare än så är det inte. Blir även en kamera med för min del, och verkar även som det finns en hel del små saker att fixa, vart man än tittar. Både det ena och det andra, som man har blundat för när man inte har haft mycket pengar. Men det är ju det man gör. Man försöker så länge det går. Snart närmar det sig min tjej weekend i varberg med min vän Ingela, bättre kan det inte bli. Behöver komma bort från allt här, folk som jagar en hack i häl. Tycker man är det ena och det andra, typiskt killar. Vill ha en mogen kille vid min sida, någon som verkligen är det och inte spelar det för att fånga en i sitt nät. Det blir bara strul sen iallafall, så inget spel,bara allvar. Nu har man åter igen fastnat för Titanic, musiken ifrån filmen får verkligen fram känslorna från det undermedvetna. Om man verkligen gillade filmen och ville utforska mer om den oförglömliga natten den 14-15 April 1912. För någon som verkligen intresserar sig för något, länge och väl. Vet vad jag menar med dessa ord. :)

//Maria <3

Inga kommentarer: