lördag 20 mars 2010

Millenium!

Ikväll får man inte missa att se början på den kompletta millenium historien. Jag läste böckerna, såg filmerna, men saknade ändå så mycket. Men hade förståelsen att mycket skulle vara borta, men inte att det just skulle bli min absolut bästa sidor i boken, där jag läste mer ingående av spänning och intrig. Så man får sannerligen inte missa det. Men som sagt har en enormt seg dag, känns som jag redan nu vill bädda ned mig i sängen och sova, vakna utvilad och pigg nästa dag, ta mig en springarunda, så man får in tempot. Kommer ju ingen vart genom att bara säga att jag ska göra det? Nej, det här går alls inget vidare. Jag kommer sannerligen ingen vart, det är en sak som går mig på nerverna, en gammal bekant som ignorera en, fast hon gav mig glädje, och även att hon var min lärare, men verkar som det bara var det hon var. Att man sade saker i förtroende är bara en något hon inte bryr sig om? Nej, nu får denna dagen rulla på lite, så millenium börjar, är ju allt något att se. Har även sätt Alice i Underlandet idag, en bra film! Helt klart sevärd!

//Maria <3

Inga kommentarer: