måndag 22 mars 2010

Sweet!

Idag blev det en långpromenad, i all hast. Men bra var det. För hitta min nya löparrunda, nu kommer jag längre från hemmet, är inte lika lätt att vända, är en runda man måste göra klart. Det är något jag verkligen behöver. Men sen blev det ett kort besök till dagiset, dem gamla kollegorna, dock var inte alla där men en del, sen fick man glada nyheter där ifrån. Dem tar vi inte här ännu, måste höra det från annat håll, för att få det bekräftat. Men en sak måste jag förmedla till omvärlden, att jag är så glad för min kusin Jessika, idag fick hon en lägenhet! En bra etta i skene! Grattis darling <3>

//Maria <3

2 kommentarer:

bea sa...

SKRIV MERA

Anonym sa...

Saknar dig som vän, en dag i livet hoppas jag att vi blir vänner igen. Vill du bli min vän så tar du kontakt via mail och via sms. Mvh din fd vän Johanna