torsdag 4 mars 2010

Motivation :/

Måste hitta motivationen som jag behöver att ge mig ut och springa, den finns där inte just nu. Den är bortsprungen, vilsen, förlorad, jag vet ej. Känner mig bara disorienterad, känner inte det där suget, jag vill verkligen springa. Men hittar inte det där lilla extra som ska göra så jag orkar med rundan, det där egna peppandet, andra peppar en såklart. Men den egna kryddan till att orka ha viljan med sig i bagaget saknas.

Jag har alla löpartillbehör, har haft gnistan, men hur ska jag finna den åter, hur ska jag finna viljan, att ge mig ut i alla väder, bra som dåliga?

//Maria

2 kommentarer:

beatrice the one and only sa...

kom igen :D you can do it! hehe. vi ska simma också :)

Mitt liv, mina val sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.