onsdag 24 februari 2010

Reading, Read!

Min läsarperiod håller i sig, och det är bäst att den gör det ett tag till. Har ett antal böcker jag vill och ska läsa, det bara är så. Först ut var Barack Obamas omtalade bok, min far hade en dröm, och den var slut på två veckor eller något sånär. Den var verkligen bra, kan bara säga att om den mannen inte vore president, kan han vara författare! Nu är jag inne i Stephen E. Ambrose, eller mer i boken han skrev som blev en grym miniserie. Band Of Brothers, den är riktigt bra, men hoppas det blir steget bättre på engelska, efter ska man läsa Winds Of War och även War Of Remembrance, grymma serier för övrigt. Men har även frankenstein, Faust, som väntar på att bli lästa. Jag har fullt upp, jag vet, men inte varje kväll man orkar öppna böckerna och läsa. Vill även påpeka, eftersom jag inte är så förtjust i vinter OS, så är jag glad över att det går så bra för just sverige i skidor, jag är nog inte ensam! Men vill att allt ska vara som vanligt igen, inget andra avenyn ju! ^^

//Maria <3

Inga kommentarer: