måndag 15 februari 2010

One Day :)

Att hitta kläder lämpliga för begravningar är inte det enklaste, förståeligt är det mycket lättare att hitta till bröllop. Men det är då allt är förmedlat med glädje, än med sorg. Men har funnit en kavaj, som jag ska ha, om den nu passar, etcetera. Leggings är oxå på väg, så hade tänkt att ha detta tillsammans med ett vitt linne, det blir bra och diskret. Brukar aldrig ha så mkt svart på mig, jag behöver färg. Det behöver vi alla. Färg i vardagen, en vardag full med olika kontraster. Ja, idag ändrade jag en del av min vardag, med att börja ta en löparrunda innan frukost på morgonen, första gången må det gå lite segt, eftersom man är van att springa på eftermiddagen, men som sagt man är ju ung. Men halvvägs kan jag ärligt talat säga att hungern gjorde så påmind. Sen råkar man läsa två böcker, inte det smartaste draget, men kunde inte undgå att öppna boken om Band Of Brothers, och har läst tre kapitel redan, och mer ska det bli. Men samtidigt har jag kvar boken Våga Hoppas av Barack Obama. Om några dagar beger man sig till borås, men begravningskläder behöver jag inte mer, är nu i behov en baddräkt, tror du man kan hitta det i Februari ;) HOPPAS! ^^

//Maria <3

Inga kommentarer: