söndag 14 februari 2010

Eric Saade

Åh, wow Eric Saade var ju bara grym igår, nynnade Manboy hela kvällen. Och det lilla extra med vattnet vara bara det lilla extra.
Ja, dem andra var givitvis bra dem med, men vi får se vad som kommer senare, kanske ska vänta och se tills den stora finlen i globen, det är ju det gäller, underhållning på hög nivå, för det är allt lite spännande att se vad vi skickar till just Oslo, kunde ju inte vara närmare.
Men nu har man sett filmen Fame med, det är en film jag inte kommer ha i min samling, ska det vara fame, ska det ju vara orginalet från 80-talet, men vill dem riktigt unga se detta, får dem väl göra det. Jag rår ju inte på deras val av film, musik eller dylikt.
Men jag rår över min egna val, och jag kan alltid påverka, och det är något alla kan göra. I melodifestivalen, kan du allt med påverka, det är din röst som bestämmer vilka som går vidare och vilka som inte gör det. Enklare bedrift än så är det ju inte, men igår ju min favorit vidare utan min påverkan, vill ju spara dem pengar jag har på mobilen, till annat. Är en fattig piga. ^^ Så är det ju alla hjärtans dag med, en dag för alla som har en partner. Vi som inte har det rättare sagt, firar den i stort sett inte alls. ^^

//Maria <3

1 kommentar:

bea sa...

han var så snygg :D men det stod överallt att han inte sjöng själv?