torsdag 22 maj 2008

What is going on?

Nu råkade man visserligen ta ännu ett break från sin blogg, det är ju inget vidare. Men jag har inte mått något vidare. Magen är ej längre något som den en gång var. Känner att jag ej längre kan äta dip, gräddfilen förgör mig. Men den har redan förgört stora delar av mitt liv, så nog med det nu, men även en helt vanlig lätt Creme Fraiche får min mage att förgöra mig. Fy helvete vilka smärtor jag kan får ibland, har alltid tänkt att det inte är något allvarligt, men nu vill jag verkligen veta vad som gör så att det blir så här. Men även fångades man av en hel del nyheter när man inte har skrivit i sin blogg. Vickan har allt varit borta från fotbollen nu så länge som skadan var tänkt att återhämta sig på, så troligtvis ser vi henne på plan till helgen igen. Men då nås man av att Caroline Seger är skadad och troligtvis en spricka i knäskålen. Man har även hunnit med ett 70 års kalas, det var inte riktigt ett nöje. Mitt i veckan och det enda man längtar till är fredag. För då ska man bege sig till halmstad, och tillbringa helgen tillsammans med Ingela & hennes pojkvän. Det blir till att tillbringa lördagen på stan. Men det bästa av allt är att man äntligen ska få sina efterlängtade pengar. Inget roligt att vara fattig, men men. Nu snart är man det åter igen inte det. Vilken bedrift, man klarade det, men hur tusan ska man göra när man har pengar?

//Johanna

Inga kommentarer: