lördag 7 juni 2008

What is going on?

Mycket har man hunnit med när man tar sig an tid som inte innefattar bloggen, tyvärr. Mycket relevant, har varit en runda i halmstad, skulle inte ha gjort det, var som ett tredje hjul. Och fick inte gjort mycket att det som vart. Men som sagt det får jag ta med en nypa salt. Man säger även att med våren kommer kärleken, i mitt fall kommer det en massa glädjande besked om att barn kommer till världen. Vännerna Jane & Patrik fick sig en liten dotter vid namnet Felicia, och även idolen & förebilden Victoria Svensson har fått sig en liten dotter. Hon har även gift sig, något jag har haft på känn. När man under förberedelserna till kina VM skymtade en ring på Victorias ena ringfinger, anade jag onåd med funderingar som jag hade. Nu verkar dem vara besvarade. Så att det varit något sådant i görningen kunde jag förstå, men helt nytt litet liv fick mig att bli pass. Men mycket mer om allt detta hetset vet jag ej just nu. Vill gärna kunna sätta mina fötter och stadga mig, men finner inte mycket stadga. Det bara snurrar, med nyheter och nyheter kring mig. Känner mig slut i kroppen. När man har slutat med mjölkprodukter, så mår man helt klart mycket bättre än förut, men orken försvinner helt klart. Men desto mer försvinner den med en när man äter sådant ens magen inte längre pallar med. Laktos är nog riktigt vanligt mitt ibland oss, men det syns ju inte. Men jag känner mig att jag även jag är drabbad, men vill ha ett slutgiltigt svar att det är något annat som spökar. Även blir man trött på folk som tror dem kan komma och gå. Vart tog du vägen Jonas?

//Maria

Inga kommentarer: