lördag 14 juni 2008

Thoughts

Jaha, det närmar sig dagen då jag får använda den svarta tekniksaken jag har på golvet. Har hittat ett databord, det blir till att hämta det i helgen. Gud så gött, äntligen ska man få gå på upptäcksfärd i mitt rum i teknikens värld. Tro mig jag gillar den, likväl som jag gillar att upptäcka nya människor. För att är vi olika annars hade det inte var vidare kul, sanna mina ord. Men vart ska man kunna bli datatekniker, säg att det är högskola för det. Då går mina planer i stöpet. Men att jobba med människor det finns i alla sveriges hörn, det räcker ju med att göra något på coop eller många andra ställen. Jag känner kvalet i valet av min framtid. Det handlar ju om vad jag vill göra med vardagarna resten av mitt liv. Det ska vara något jag kan finna mitt levebröd med! Som du sa Petra jag kan aldrig misslyckas!

//Johanna

Inga kommentarer: