fredag 13 juni 2008

Summer and Anger within revenge ....

Ja, då har man sommarlov, eller kan man även kalla det sommarledighet. Det är då man har så mycket tid att man inte riktigt vet vad man ska göra med den. Man bara sitter där och ödslar tiden till ingenting, enligt vissa är det min framtid. För är enligt utsago förbannad på en viss person, som inte visade sig vara den person jag lärt känna verkar det som om just nu iallfall. Herregud, snacka bakom ens rygg är det sista man kan göra, det är det sista jag kommer göra. Men vad ger man för att höra att man är lat och inte kommer få något jobb. Hon vet att jag vill ha en utbildning. Men tror inte det slank in när jag sa det. Men känner även att jag inte riktigt kan mig förstå mig på det hela jag vet hurdan personen ifråga är, och absolut fast för sanningen och rak på sak. Även tyckte hon att jag fick för mycket uppmärksamhet, och när jag fick blindtarmsinfektion var det bara magknip. Men som sagt har vill jag ju bara inte ha det i tankarna, men kan enkelt säga att jag är rasande innerst inne. Varför ska folk ha åsikter om dem inte kan föra fram dem till personen i fråga? Men ännu fler tankar, har äntligen fått min data. Men den stora svarta teknik saken som jag bara längtar efter att få upptäcka, står bara på mitt golv och väntar på mig. Har inget databord än, men det är på framfart. Blocket.se har mycket att tillföra, hittde just det skrivbord jag hade gett upp kampen om att få. Nu så hittade jag det och det fanns kvar, det roliga är ju att han som ska sälja det ska åka vätternrundan i helgen. Och det är just i helgen jag vill få tag på skrivbordet. Men som sagt har även märkt och känt av på egen räkning att det är det är fredagen den 13:e. Man ska som sagt inte ha en dvd inbyggd i sin tv, som jag nu ett tag har haft, tyckte det var smidigt. Hela dvd är nu sönder, och måste då köpa en ny! Nu behöver jag verkligen prata med någon jag har kär, Sandra, Jonas, Kristoffer & Cicci, Sofia många fler . <3

//Johanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Finns här om du behöver prata, bara ringa eller sms:a, det vet du <333