söndag 8 juni 2008

Congratulations

Ja, då har man nåtts av nyheten i tidningarna med. Ja i Expressen & Aftonbladet, är det allt en stor artikel på sportsidorna om Victorias Babylycka! Jag vill även jag ha en liten, man känner att allt man gör & som blir bra är för ens barn. Den värmen vill jag finna en vacker dag, och jag ska det. Ja, lilla Moa, stort grattis till dig Vickan & din sambo, vem det är i allt hemlighetsmakeri kan vara. Jag vet att hon kanske inte läser detta, men var tvungen att fatta av sig orden, när man sitter här och tror Vickan bor ensam med sin katt Kajsa i sitt radhus i Farsta, men nu vet jag och vi att det sannerligen inte var så. Man tror alltid en sak och det slutar med att det är en annan. Man vet i vilken infallsvinkel man ska falla in, men tur att hon fick dubbel lycka med dottern den 30 maj & att bli tvåmålsskytt mot matchen mot mästerlaget Umeå IK i norr. Det slutade lika, tur det ju. Så vilken lycka!



Grattis till dundersuccen mot Umeå & Den nyfödda dottern Moa!



//Johanna

Inga kommentarer: