söndag 15 juni 2008

Anger within me!

Nu vill jag bort till en värld där problem inte finns, Petra, vi måste prata en gång till. För att få det är världen, för just nu vet jag att du tänker prata med fel person. Det är inte från det hållet vi först trodde det skulle komma från, men även hon har även gjort fel. Men det är även fel att sprida ett rykte och sen när den drabbade får höra nys om det. Ja, då drabbar det det ju alla om den som släppte bomben får den tillbaka. Men det finns ingen sådan värld, vi stöter alla på hinder med problem vi ska lösa för att ta oss vidare till nästa steg. Visst får man själv bearbeta att man är en av dem oskyldigt drabbade i hela denna smeten, det är jag som fått tro en sak om en annan, som bara vill mig väl! Jag kan inte säga något om denna saken, men vet ej vad jag ska ta mig vid av ilskan som finns inom. Ska inte ta den mot den som startat det hela, men innerst har min vän haft fel ända från början. Jag är även ingen som gillar att ta bort vänner, men känner jag att det är nog och dem ger mig en konstigt känsla så har jag gjort det, men det är även bara med en tjej tyvärr bara. Men jag vet att vi alla har våra brister och vi är alla inte perfekta. Vi har saker vi behöver träna på, saker vi få kämpa för att få fram till rampljusen av våra liv, som vi skapar med vad vi gör, hör och vad vi säger. Vi skapar våran egna historia. Något viktigt för andra att vid med och av. Jag tror vi kan ta och ge av varandra, men vet nu att alla inte kan det. Dem ska vända på sanningen och göra livet lite hårdare för andra och med mer tårar, även en hel del ilska. Som sagt jag är helt slut på detta, helt less. Trodde att vännen min var mer mogen än vad hon nu har bevisat!

//Maria

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer att ordna sig, ni reder ut det som hänt <3
Kram <3

Anonym sa...

du har min tröja :D hihi :* det blir bra gumman, det blir det alltid <3 puss på dig sötaste.

Anonym sa...

Vet inte om du håller med - men jag tycker ilska är en känsla som är lika bra & viktig som alla andra känslor! Det är bara nyttig att känna ilska, så länge man inte fastnar i den känslan. Ofta ligger det sorg under dom starka känslorna av ilska. Jag brukar lyssna på arg musik om jag är arg, då brukar det kännas bättre! Känns skönt att veta att man inte är ensam om att känna som man gör.
Såå...tillåt dej att vara arg! ;D

/MELVIN77