onsdag 2 juli 2008

Thoughts!

Ja, tankarna sitter djupt, men på något sätt kommer jag ta mig förbi dem. Jag viker inte ned mig har ju saker att se framemot som sagt, bröllop på lördag då det även är landskamp mellan Sverige och fruktade USA, ja du, Pia sundhages landslag. Det kommer allt bli en rafflande och en spännande match. Men även ska man snart 1½ vecka till finland, då man nu i veckan fann en syssling på facebook, ja det var verkligen kul. Men det var inte mycket ord vi kunde förmedla till varandra men ändå man har utökta släkten inom ens egna vetskap. Men som sagt det ska bli kul att åka bort, lämna sverige bakom sig ett litet tag, bara samla krafter, för det finns mycket jag ska göra. Men en utbildning ska jag ha, sanna orden och minns dem med behag. För mig är det sanning, jag ska inte bara tack och ta emot för det jag har idag, jag ska finna mer och jag ska utveckla mig själv. Men nu har jag ett bakslag, det får vi ju allt ta ibland, det går inte alltid som en räls. Men idag har jag även badat, det var lite kallt, se var jag inte helt hundra på att bada men men, det var i en sjö, det var kallt i början men sen var det ok, då man tog flera ihändiga simtag. Jag älskar vatten.

//Maria

Inga kommentarer: