onsdag 23 april 2008

devoted & faithful

Jag vet ej riktigt vad jag ska skriva i min blogg för tillfället, visserligen händer det mycket runt omkring en. Men jag vet ej hur jag ska formulera mig. Visst jag är snart helt okontaktbar när man har en mobil som från början funkade hyvsat bra, och nu kan man ju knappt göra något av det som en mobil ska klara av. Jag blir trött innerst inne. Men jag är trött på det mesta känns det som nu, för nu får man verkligen ingen ny mobil. Dem som finns på marknaden är ju inte billiga, men det kan ju inte jag hjälpa, utan det är mesta dels tekniken man ska grunda det på. Nu har man funnit dem svenska ord man ska beskriva på svenskan, jag hoppas man allt kan klara sig med supporter och hängiven. Jag är ju en supporter allt och är även då hängiven mitt lag. Det är ju en bra förklaring av samma innebörd. Det var inte svårare än, så dock tack för hjälpen Jonas den var guld värd! Men som sagt tryter krafterna när saker man väntar in, inte sker. Mycket ska ha fixats, men dem gör en massa andra ting istället och när det gått flera månader med att det inte har fixats, och man verkligen behöver det. Så tryter det lite, men försöker nu bara få dem att vakna till lite, hockeysäsongen har ju allt slutat med HV som svenska mästare, men men. Nästa år kommer allt FBK ta den platsen och visa att dem alltid är det bästa laget med flest SM-segrar. Jag ska dock med inte glömma att fotbollen allt är i farten igen, men nu är det lite lugnt för damerna för det ska vara EM-kval matcher, hoppas man kan följa dem på något mer sätt än bara resultat i en tidning. Där till dem är man allt en hängiven supporter alltid, trogen och fast. Men som sagt nu får man allt ta sig kragen och vakna, man kommer nog allt snart på vad man ska fatta för rader åter igen, tempot åter och inspiration återkommer som sagt.

//Johanna

1 kommentar:

Beatrice sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.