torsdag 3 april 2008

Come On Girls!

Nu har ju damfotbollen tagit fart åter igen, först så har ju supercup finalen varit. Inget vidare igentligen tro mig, Umeå tog en seger med hela 3 - 0 mot djurgården. Men djurgården verkade inte helt ta sig till vickans rop, på att få hela laget att vakna. Det gjorde dem kanske visserligen, men det var redan försent. Så nu tror man ej att djurgården kommer att vara tvåan i damallsvenskan som förra året, men vem vet. Lite krafttag från laget som har en hel del nya spelare, och några skador som visserligen nu e på väg tillbaka. Men även har dem ju dock den bästa värvningen, men det kanske inte är allt, det kanske krävs nåt mer, för att man vet aldrig. Men att Umeå vinner mesta dels dem har ett bra starkt lag, men dem har ju även Marta, jag som allt tror Marta kommer vara med i proffsligan som troligtvis tar fart, i USA. Det är nog inte överraskning att det kan vara fallet, för det tror jag allt att det blir. Men jag hoppas allt på ett bättre spel från djurgårdens damer, Vakna Tjejer!

Alltså ni vinner inte bara för att ni har djurgårdströjan på er, Kom igen!

Sen blir det ingen DIF tröja för min del, lägger hellre pengarna på en ny mobil. För den man har, den är allt utsliten. Helt klart verkar det tufft att vara i min närkontakt var dag, när jag haft den i drygt tre år tror jag om jag minns rätt, men så sant dags för en Sony Ericsson k850i, det är något jag verkligen ser framemot, när det nu sker. För det är allt på tiden.

//Johanna

Inga kommentarer: