måndag 28 april 2008

Training!

Åter igen nu är dags att ta sig kragen, nu ska man åter igen börja träna. Ett halvår här i barndomsstaden, och sen yttligare tre i Falkenberg. Om man nu kommer in på katrineberg i varje fall, men det hoppas jag verkligen, för det något gott jag verkligen vill i mitt liv just nu. Det finns mycket jag vill, men är allt så glasklart, det verkar vara ingrott i en dimma. För man vet ej vad som ska ske härnäst, men kan bara dock försöka skaffa sig en självbild hur man vill ha det. I bästa fall, kan det bli väldigt likt sina planer, men det kan inte ens bli likt det man tänkt sig. Men man får ta det som det kommer, men det är med att inte ha fått träna, det är något jag inte vill acceptera mer, men det verkar ljusna när man nu ska skaffa sig ett gymkort. Verkligen skönt, verkligen skönt, att äntligen få komma i form igen. Åter igen bli den jag var förut. Åter väg tillbaka. Men som sagt finns mycket kvar att fixa till, kom igen nu. Mobilen är inte ens beställld än, det tryter på mig alltså. Att inte ens det har blivit fixat, något måste ju ske snart, och det enda jag kan göra är att säga att så är fallet. Men det är nog inte allt, lite nya kläder är ju inte alltid fel det heller, för det behöver jag just nu. Men inga pengar har jag och jag vet ej hur man ska fixa sig med dem kläder man har nu. Herregud, har inte mkt som passar mig. Antingen är det för litet eller för litet. Fan, jag orkar inte mer!

//Johanna

Inga kommentarer: