onsdag 16 april 2008

Löwe..

Kvinnligt, är det att inte kunna leva utan sin platt tång. Njae, inte något att skryta över eller. Jag är verkligen nöjd med mitt hår, min frisyr. Men insidan är fin och varm, som ger en utstrålning, mina ögon, dem trivs jag med. Tack vare dem syns jag. Jag vill inte vara en i mängden, men vill inte eller vågar inte visa det på mina kläder, är det därför man gillar damfotboll. För att många andra inte gör det. Nej, det tror jag innerst inte, för när jag hör ordet damfotboll, hör jag innebörden på något som betyder och värmer mycket för mig, något jag verkligen brinner för. Men alla har ju vissa saker dem ej kan leva utan, och jag vet vad det är för mig, och vilken innebörd det har. Men som sagt är den allt svårt att förklara för omgiviningen sin.

//Johanna

Inga kommentarer: